Why so social?

Wszyscy komunikują w mediach społecznościowych, ja też muszę - nie jest to najbardziej uzasadnione biznesowo podejście. Zanim zaczniesz działać w socialach, spróbuj zdefiniować to, do czego docelowo mają Ci posłużyć.

Nie powinniśmy stawiać znaku równości pomiędzy tym, co jest modne i popularne, a tym co użyteczne i uzasadnione. Zwłaszcza, że wysokiej jakości sociale, stale optymalizowane i pielęgnowane będą pochłaniać masę energii, czasu i kosztów.


Tworząc strategię obecności w mediach społecznościowych warto zastanowić się do czego dokładnie mają nam posłużyć. Uruchomienie nowego kanału w celu zaznaczenia obecności marki to żadna filozofia, ale być może na tym etapie będzie to tylko sztuka dla sztuki. Zacznij od odpowiedzenia sobie na kilka istotnych pytań:


  • Czy moi Klienci korzystają z mediów społecznościowych?

  • Czy moja konkurencja jest obecna w socialach?

  • Czy mam pomysł na promowanie marki?

  • Czy mam na to czas, środki i zasoby ludzkie?

  • etc. (max 5)

Jeżeli odpowiedzi na te pytania układają się w logiczną całość, warto zacząć od przemyślenia strategii. Następnie, niezależnie od tego, gdzie zamierzasz się pojawić, będziesz potrzebować CONTENTU...

 
AdobeStock_142643786_Preview.jpeg

W czym możemy pomóc?

Strategia

Pomożemy zmierzyć Twoje siły na zamiary.

Tożsamość

Znajdziemy unikalny pomysł na zaznaczenie Twojej obecności w socialach.

Obsługa

Zaopiekujemy się  i odświeżymy Twoje profile.

Performance

Pomożemy Ci dotrzeć do Twoich Klientów i zacząć sprzedawać.

 

Zapytaj, odpowiemy.

Thanks for submitting!